maandag 3 januari 2011

Sneeuwpret!

De weersomstandigheden zijn ier om het licht uit te drukken vrij wisselvallig te noemen, de ene dag ijskoud en zonnig, de andere dag regen en dag drie, bakken sneeuw...dus om de zoveel dagen is sneeuwpret verzekerd!!! This crazy girl almost hit me while coming down the hill behind our house...damn she's fast : )!!!


Ik ga jullie mijn fantastiche jump besparen en gelukkig zijn er geen foto's van mijn ontmoeting met de verse sneeuw (head first...). Anyway Conner vroeg me hoe hij de jump best nam en I said: just do it!!! Haha...


And so he did, talking about action pictures, here we go!
Sneeuw betekent veel vogelplezier rond de voedertafel en met een beetje geduld (lees: op enkele meters van de birdfeeder de koude trotseren tot je krijgt waar je op wacht!) krijg je dit. Say hellow to Mister Blue Jay (Cyanocitta cristata)...; )


And if you're going real fast you end up in the bushes feat. the one and only Air Thunder...hell yeah!!!

 Bye bye

T&H...still sledding in Antigonish County!

4 opmerkingen:

  1. Beetje winterpret is altijd lekker meegenomen, voor jullie althans: je gaat ook bij ons wel iedere winter de sneeuw opzoeken toch! Geniet maar. Vlaanderen is nu sneeuwvrij, de Ardennen niet: ik toerde in de buurt van Aachen waar er nog steeds 40 cm. ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. happy newyear !!!!!! guido, martien and kids

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Birds, joy, entertainment and love. Business as usual.
    Geniet er maar van. Vanaf morgen begint hier 'the normal life' opnieuw.
    xxxxxxxxxxx
    Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hell yeah!!

    Wijze foto's.
    Hier is't al 5 januari :)

    BeantwoordenVerwijderen