dinsdag 28 december 2010

The Carpenter in Us!

Roger maakt in een handomdraai een solide pionierskabine van een oude paardenstal! Ik moest en zou de buitenkant van de hut af hebben tegen kerstdag! Het resultaat is niet onaardig met onze beperkte middelen en ervaring in verband met het pioniersleven. Juist nog schilderen en klaar is kees, de weersomstandigheden zorgen ervoor dat dit laatste nog niet is gebeurd...helaas...


Als ik de artiest in mij loslaat en denk: waarom deze hut niet personaliseren gezien Betty er in jaar in zal wonen, krijg je dit...en ja hoor, it made her smile : )!

En terwijl meneer zich uit de naad werkte om de hut af te krijgen hield mevrouw zich bezig met het onderhouden van de fysieke capaciteiten van zowel haarzelf als de tweejaar oude Rottweiler Zada! :°)
Niet waar hoor, we hebben allen samen hard aan de cabine gewerkt, gewoon een leuke foto toevallig in de buurt van de hut...


T&H.

1 opmerking:

  1. Prachtig toch. Ik hoop je een foto te sturen van nieuw dak op schapenstal... duurt nog wel even want ik ben er "solo" aan bezig!!!
    Tot "skaaips" jongens. Het ga jullie goed. xx

    BeantwoordenVerwijderen